Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
TERMÉKEK Menü
   
Te itt jársz: > >

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

A cukraszkellekek.hu oldalon leggyakrabban feltett kérdéseket gyűjtöttük össze.
A lista folyamatosan bővül, de ha mégsem találsz választ itt a kérdésedre, írj nekünk a Kapcsolat menüpont alatt!

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, viszont a regisztráció ingyenes, és rövid ideig tart. Adataidat az adatkezelési törvénynek megfelelően kezeljük.

Miért érdemes regisztrálni?
Regisztráció után kívánságlistát állíthatsz össze, valamint megszakíthatod a vásárlást, mert kosarad tartalma megmarad. (Azt azonban nem tudjuk garantálni, hogy nem fogy el a termék, ha napokkal később térsz vissza.) Ha már regisztráltál, adataidat már nem kell többé megadnod, csak abban az esetben, ha azok megváltoznának.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Az elfelejtett jelszó oldalon lehetőséged van újat kérni, amelyet emailben küldünk el neked. Ezt - belépés után - már magad is lecserélheted arra, amire szeretnéd a jelszócsere oldalon. Fontos, hogy csak arra a címre kérheted, amit regisztrációkor megadtál és felhasználónévként használod.

Mit tegyek, ha még az email-cím sem jut eszembe?
Sajnos ez esetben újra kell regisztrálnod.

Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!
Első körben kérlek ellenőrizd, hogy helyes, működő email-címet adtál meg! (Az email-címet belépés után a fiókadataidnál szerkesztheted.) Ha nincs elgépelve, elvileg működik, és mégsem érkezik rá tőlünk levél, érdemes ellenőrizni a spam mappa tartalmát (nem teszi-e oda a szolgáltató a tőlünk érkező üzeneteket), végső esetben pedig egyeztetés után kicseréljük azt egy másik, általad megadott, működő email-címre.

Nem kaptam választ az e-mailemre!
Minden érdeklődő email-re 24 órán belül igyekszünk válaszolni. Ha mégsem reagáltunk az üzenetedre, csak egy dolog történhetett: nem kaptuk meg azt. Ez esetben kérlek, ismételten küldd el a levelet, de még biztosabb, ha a weboldalon található Kapcsolat menüpont alatt!

Mikor rendelhetek?
A hét minden napján és órájában. Automatikus visszaigazoló levelet kapsz tőlünk egy órán belül, ez jelenti azt, hogy rögzítettük a vásárlást. Ebben minden információt megtalálsz, amire a továbbiakban szükséged lehet.

FIZETÉSI MÓDOK, ÁRAK

Az árak bruttó árak?
Igen, az árak minden esetben bruttó értendőek. Természetesen minden 15.000 Ft alatti rendelésnél számolni kell a szállítási költséggel, kivéve bizonyos akciókat.

Melyik a legjobb fizetési mód?
Kétféleképpen tudod kifizetni, amit vásárolsz tőlünk (számlát természetesen mindkét esetben mellékelünk):
1. Utánvét
2. Bankkártyás vásárlás - Barion
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Részletekért kattints!

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, DÍJAK

Mi határozza meg a szállítási díjat?
A szállítási mód oldalunkon találsz meg minden információt az árakról és a szállítási módokról. Részletekért kattints!

Magyarországon kívülre tudtok szállítani?
Egyelőre sajnos nem, de lehetséges, hogy egyszer majd sor kerül rá. Iratkozz fel hírlevelünkre, abban biztosan mindenkit tájékoztatunk, amikor lesz erre lehetőség.

Módosítani szeretnék a rendelésemen, de már megkaptam a visszaigazoló e-mailt! Mit tegyek?
A lehető legrövidebb időn belül írj nekünk levelet a Kapcsolat menüpont alatt címre, mivel a rendelések feldolgozása elég gyorsan történik. Írd meg a levélben a rendelésszámodat, és a módosítani kívánt adatokat. A módosítás megtörténtéről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk.

Nem kaptam meg a csomagot, csak kézbesítési értesítőt találtam!
Ez azt jelenti, hogy a futárunk megkísérelte kivinni a csomagodat, de nem talált Téged otthon. Az értesítőn feltüntetésre került a futárszolgálat elérhetősége, valamint a csomagazonosítód. Kérlek ezek alapján vedd fel velük a kapcsolatot, és biztosan találtok egy másik időpontot, amikor sor kerülhet a csomag átvételére.

Sem csomagot, sem kézbesítési értesítőt nem kaptam!
Miután átadtuk a futárszolgálat részére a csomagodat, ők egy e-mail, vagy sms formájában jelzik számodra a kézbesítés napját, és a csomagszámodat, aminek segítségével tudsz náluk érdeklődni a még pontosabb kiszállítási információkért. Ha ezt az üzenetet sem találod, akkor kérlek, mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi megadjuk a fuvarlevélszámodat, ami alapján már érdeklődhetsz a futárszolgálatunknál!

Mit tegyek, ha sérülten érkezik a csomag?
Sajnos ilyen előfordulhat. Ilyenkor nem szabad átvenni a csomagot, és erről, a futárral a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvetetni. Sajnos a sérült csomag tartalmára nem tudunk garanciát vállalni, hiszen mi is csak a feladásig tudjuk figyelemmel követni azt. Minden esetben figyelünk az áru összekészítésekor arra, hogy a termékek, a lehető legbiztonságosabb módon legyenek becsomagolva. Kérjük, hogy a termék átvételekor mindig bontsd ki a csomagot, és ellenőrizd az általad megrendelt termékeket, és ha bármilyen mennyiségi eltérést, minőségi hibát tapasztalsz, vetess fel a helyszínen jegyzőkönyvet a futárral. Ellenkező esetben, sajnos a továbbiakban, nem áll módunkban minőségi vagy mennyiségi reklamációt befogadni.

ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSTÓL

Mit tehetek, ha mégsem tetszik, amit rendeltem?
A jogszabály értelmében, a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól.

Nem találtál választ kérdésedre? Írj nekünk a Kapcsolat menüpont alatt!

Miért vásárolj tőlünk?
Hűségprogram  Hűségprogram
 regisztrált vásárlóknak
Prémium minőségű cukrász kellékek  Prémium minőségű
 cukrász kellékek
Kedvezmények minden hónapban  Kedvezmények
 minden hónapban
Ingyenes szállítás!  Ingyenes szállítás
 15.000,- Ft felett
Akciós termékek
Raktárkészlet
Bankkártyás fizetés